من أنا

εγω ειμαι απο αθηνα εχω εμπερια σκετικα με βλογ και κλπ οποιος χρειαζεται βοηθεια να δημουργισει η να καταχωρισει η να δημοσιευει αν θελετε βοηθεια με πολυ χαμηλλες τιμες θα ειμαι διπλα σας και να σας φτιαξω διαφημισεις κλπ παρακαλω επεικινωνιστε μας στο +306986626298 η στ Yasser_gr@hotmail.com

radio

الى القارء

اكتب لكم من اليونان بعدا من القصائد اليوناني والعربي¨المحتويات كله منقولة من مواقع. فقط اساعدكم في التقارب بين اللغتين¨ اي استفسارانا بخدمتكم و ايضا قادرعلى اعطاء الدروس بااللغة اليونانية وبالعكس المراسلة على Yasser_gr@hotmail.com ------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------ Γράφω για να σας από την Ελλάδα, την ελληνική διάσταση του ποιήματα και το σύνολο του αραβικού Περιεχόμενα ¨ μεταφερθεί από τους δικτυακούς τόπους. Μόνο βοηθήσει τη σύγκλιση μεταξύ των γλωσσών ¨ οποιαδήποτε απορία είμαι εξυπηρέτηση σας, και επίσης σε θέση να δώσει μαθήματα Baallgp Ελληνικά και αντίστροφα Yasser_gr@hotmail.com ανταποκριτής

hi radio

2 التعليقات:

The Yasser يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
The Yasser يقول...

http://yasser.listen2myradio.com/

إرسال تعليق

 
Copyright 2009 GREEK-ARABIC-POEMS
Design by BloggerThemes