من أنا

εγω ειμαι απο αθηνα εχω εμπερια σκετικα με βλογ και κλπ οποιος χρειαζεται βοηθεια να δημουργισει η να καταχωρισει η να δημοσιευει αν θελετε βοηθεια με πολυ χαμηλλες τιμες θα ειμαι διπλα σας και να σας φτιαξω διαφημισεις κλπ παρακαλω επεικινωνιστε μας στο +306986626298 η στ Yasser_gr@hotmail.com

radio

الى القارء

اكتب لكم من اليونان بعدا من القصائد اليوناني والعربي¨المحتويات كله منقولة من مواقع. فقط اساعدكم في التقارب بين اللغتين¨ اي استفسارانا بخدمتكم و ايضا قادرعلى اعطاء الدروس بااللغة اليونانية وبالعكس المراسلة على Yasser_gr@hotmail.com ------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------ Γράφω για να σας από την Ελλάδα, την ελληνική διάσταση του ποιήματα και το σύνολο του αραβικού Περιεχόμενα ¨ μεταφερθεί από τους δικτυακούς τόπους. Μόνο βοηθήσει τη σύγκλιση μεταξύ των γλωσσών ¨ οποιαδήποτε απορία είμαι εξυπηρέτηση σας, και επίσης σε θέση να δώσει μαθήματα Baallgp Ελληνικά και αντίστροφα Yasser_gr@hotmail.com ανταποκριτής

ذكرى ~ من جعبة الماضي !!! ~ Memory of the last bag!!!



ذكرى ~ من جعبة الماضي !!!



تنزف الذكريات جروحه على مر السنين
وتبقى شوقاها بسلب الرقاد من عيناي
تراني احتضن أورقي
أتأمل بعودة على قطار الزمان

تهب أشواقي
ويواسيها القمر فيسرق النظر من خلف تلك
النافذة
ليقبل جدران صومعتي وينسج خيوطه عليه
ليسامره بتلك الليلة التي أرقت عيناي
وأرهقت أجفاني ..
بذكرياتِ بكل ما فيها من ؟؟؟؟



ألم .. حزن .. دموع .. حب .. وفاء .. شوق

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Copyright 2009 GREEK-ARABIC-POEMS
Design by BloggerThemes